layout by wanilijowa

19.08.2014

It's time to say goodbye - Jarek K.

Tak. Dobrze myślisz.
Dnia dzisiejszego odebrałyśmy wymówienie od Jarka K. Jarek nie może już być z nami na tym blogu. Jest nam bardzo przykro, ponieważ wszyscy go polubiliśmy, zżyliśmy się z nim, jak i z postacią Drake'a, którego prowadził. Będziemy za Tobą tęsknić Jarek. Szerokiej drogi i trzymaj się. Wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki, może kiedyś zechcesz do nas wrócić. Pamiętaj, że zawsze nasze drzwi są dla Ciebie otwarte.
Redakcja i Autorzy.

4 komentarze:

  1. tak, dla Ciebie zawsze są drzwi będą otwarte, chyba że zastaniesz same drzwi, i ruiny bo budynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko, ukradłaś mi mój tekst.
      Kiedyś był film o kataklizmie i tam też mówili, że ludzie którzy pomagali w potrzebie też zanosili do domów i czasem tylko same drzwi zastawali... Albo same ruiny bez drzwi xD

      No nic. Drogi Jarku. Szkoda. Szkoda wielka, że od nas odchodzisz. Bez Ciebie nie będzie już tych samych imprez, tych samych odpałów, tych samych ironii, tych samych dogryzek, tekścików.... Wszystkiego.
      Będzie mi Ciebie bardzo brakować.

      Usuń
  2. Mam płakać, czy się śmiać?
    W sumie, sama nie jestem pewna. Według mnie, powinnam płakać, bo postać Drake'a była jedną z moich ulubionych, a Twój styl pisania, Jarku, wstrząsnął mną od początku. Jednak z drugiej strony, jeżeli Ty tak postanowiłeś, jestem pewna, że będzie Ci lepiej. Nie będziesz czuł żadnego ciężaru, będziesz mógł wykorzystać ostatnie dni wakacje jak najlepiej. I oczywiście, rozumiem, że w roku szkolnym będzie gorzej, bo w końcu trzecia gimnazjum robi swoje. Pamiętaj, że - jak to dziewczyny już powiedziały - drzwi dla Ciebie będą zawsze otwarte. Dla Ciebie, jak i dla naszego kochanego Collinsa. Trzymaj się ciepło!
    Karola. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde! Jarek! Ehh...
    Tyle już razem z Tobą przeszliśmy i naprawdę ciężko się teraz z Tobą żegnać. Ten Drake... Ahh, będzie nam brakować rozdziałów o nim w Twoim wydaniu... Serio. Byłeś jedynym chłopakiem w redakcji. :D ... Naprawdę, nie wiem co napisać, odebrało mi mowę... Ale wiedz, że zawsze możesz do nas wrócić, tylko tyle powiem. No i... spełniaj marzenia, rób co kochasz i żyj! ;)
    Trzymaj się!
    Vielet ♥

    OdpowiedzUsuń